Den här veckan har jag haft NO-prov, då samarbetade vi med att svara på frågor och göra experiment/ kemiska blandningar eller något som händer. Det var kul och jag blev lite bättre på samarbete.
Det gjorde vi i onsdags.

I veckan har jag jobbat ganska mycket med iPaden. Då har jag mest spelat spel i olika ämnen, det är mest i matte, svenska och musik. De roligaste spelen finns i musik, men jag kommer inte ihåg vad de heter.

På bilden så har vi börjat öva att teckna serier. Det är kul, nästa gång ska vi börja med att skriva och teckna serier hela och läsliga.

På idrotten hade vi krysskung vilket är väldigt! roligt. Men tyvärr han vi bara spela två omgångar.

När vi hade slöjd så han jag sy en provpåse på symaskinen, trots att jag fick sprätta upp för att jag hade sytt ihop den fel. Jag hann sicksacka runt slöjdpåsens ena tyg. Nästa slöjdlektion ska jag välja baksidetyg och sy ihop påsen.