Den här veckan har jag haft julgodis-tillverkning, då var vi i klassen uppdelade i fyra olika grupper där vi tillverkade olika saker. Jag kom i en grupp där vi gjorde tråkiga chokladbollar. Men det var roligt att tillverka ändå. Vi gjorde julgodiset för att sälja på torsdagen då vi hade julmarknad. Vi sålde slut bland de första, det var alltså väldigt populärt. Det var kul. Pengarna gick till att bygga ett fritids i Rumänien. Jag antar att vi fick mer pengar än förra året.
Sedan hade vi konsert i matsalen där Raise Your Voise. Det gick bra men flera gånger höll vi inte tempot utan sjöng för fort. Men det verkade inte publiken märka.
Nyss hade vi matematikprov och det tog lång tid att göra färdigt, men huvudsaken var att jag fick alla mål godkända som jag är rätt säker på att jag fick. Det var geometri som vi hade oh tidigare när vi höll på med kapitlet så blev jag klar jättefort, för det var jättekort och jättelätt. Jag hann till och med färdigt med diagnosen och började på del två tror jag det heter.