Matte: den här veckan har jag bara behövt göra diagnosen för kapitlet, sedan har jag börjat på matteborgen 5B och är snart klar.
Sv: jag har gjort läxan och tror att jag fick alla rätt, jag gjorde färdigt kapitlet och har fortsatt på min berättelse, i slutet var det väldigt roligt fast berättelsen är hemlig. Igår hade vi matte när vi skulle ha svenska så vi har inte haft läsförståelse.
Engelska: jag har gjort läxan, sista minuten och jag tror att jag fick alla rätt. Jag är också färdig med kapitlet och i slutet av terminen så om vi har, så kommer vi få kvarsittning för att ha pratat svenska på engelskan. Jag har varit tyst på svenska fast “någon” pratar nästan hela tiden!
Idrott: vi hade stationer och dem fick vi bestämma själva, jag tycker att jag presterade hyfsat, nu hinner jag inte mer.