Matte: jag har för länge sedan när vi började med mattekapitlet gjort klart kapitlet och börjat på femmans bok om vikt och volym som jag är på diagnosen på.
Svenska: jag har gjort e berättelse om min vecka som snart är färdig och haft glosförhör på ord som jag glömde att öva till fast klarade det ändå kändes det som.
Idrott: den här veckan övade vi längdhopp och kula och sextio meterslöpning och reaktioner och staffet på slutet, på onsdagen var simstaffetlaget tvungna att gå till skolan vid 7:tiden för att hinna med bussen för att ta oss till Eriksdalsbadet för att simtävla. Det gick hyfsat och vi persade med 8 sekunder. I torsdags så hade vi friidrottsdag och vi tävlade i kula, längdhopp, sextio meter och höjdhopp, de fyra som var snabbast på sextio meter i klassen fick vara i staffetlaget. Nytt för i år var att tjejochkill-poäng hade tagits bort och istället så kunde man få 4-poängare. Jag fick totalt 16/16 poäng.